woensdag 22 oktober 2008

Herfstvakantie op de Veluwe Deel 2

Vandaag een bezoek gebracht aan Paleis Het Loo.

Mijn eigen 4 prinsjes...


Voorkant van het paleis


Achterkant vanuit de tuin






Koning Willem en koningin Mary, W en M dus in het schild:

Daarna nog een poosje me heerlijk kunnen uitleven in dierentuin Ouwehands. Ik had - zoals het een goede fotograaf betaamd (uhum) - mijn statief meegenomen de dierentuin in, dus kon goed foto's maken met mijn zoomlens. Hieronder de resultaten.




















4 opmerkingen:

Karina zei

Hoi Judith, heerlijk om samen met jouw, Herbert en de 4 prinsen mee te mogen genieten van jullie vakantie.
Wat ben jij je lekker aan het uitleven zeg :-)
Geniet ervan meis, maar volgens mij doen jullie dat al.
Groetjes, Karina

Yvonne zei

Geweldige foto's Judith
vooral die van jou eigen 4 prinsjes. wat goed van jou om je statief mee te nemen zeg, maar ja je moet wel he hahaha. prachtige foto's zeg vooral die van die tijger met zijn hoofd op dat hout.. super.
jullie hebben dus heerlijk genoten met zijn allen. En je camera hoef ik niet te vragen, die bevalt zo te zien wel.

liefs
yvonne

Carola Rummens zei

Jij bent een snelle beslisser merk ik en dat is knap. Ik heb me nooit zo verdiept in de Olympus serie, maar ik vind het erg leuk om jou en je foto's nu te gaan volgen en kijken wat jij en je camera voor moois gaan presenteren. Je bent er blijkbaar snel mee weg want je foto's van de Veluwe zijn mooi scherp en goed van kleur. Ik vrees ook wel eens dat mijn camera het begeeft want ik zou dan naar de Canon 50D willen en dat is iets wat mijn spaarrekening niet op voorraad heeft. Ik heb echter een camera nodig omdat ik een fotografieopeleiding doe. Dus ik blijf duimen dat hij het blijft doen, maak hem netjes schoon en verzeker hem bij iedere vakantie (niet voor een weekendje Veluwe hoor!!) Maar het blijft een kwetsbaar geheel in tegenstelling tot de analoge toestellen. Die van mijn opa werkt nog steeds. Ik hoop dat jouw oude camera gemaakt kan worden en als reserve kan dienen.

Ik a je in mijn linkenlijstje zetten als je het goed vindt.

Anoniem zei

Volgens mij had die tijger honger. Of was hij zijn kot spuugzat? Helemaal zeker zullen we het wellicht nooit weten. Maar hij staat wel mooi op de foto.